Transporturile de mărfuri românești, puse în pericol chiar de europarlamentarii români

Rușine europarlamentarilor români care au împins transporturile de mărfuri românești în prăpastie! Luni, 19 dintre aceștia au lipsit de la votul decisiv pentru trimiterea pachetului Mobilitate 1 în Parlamentul European, iar 3 dintre cei prezenți au votat ÎMPOTRIVA intereselor naționale, moțiunea trecând cu o diferență de numai 2 (!) voturi. Transportatorii români s-au declarat șocați.
Sunt votați și plătiți ca să ne reprezinte interesele, în schimb ajută la adoptarea unei propuneri care pune în pericol o industrie ce aduce  5 miliarde de euro venituri pe an. Ieri, 27.03.2019, pachetul trebuia supus unui vot în plen, iar transportatorii au anunțat proteste și le-au solicitat celor 32 de europarlamentari români să fie prezenți în sală și să spună NU. Din fericire, președintele Parlamentului European a decis în ultimul moment să scoată Pachetul de Mobilitate 1 de pe ordinea de zi, argumentând că europarlamentarilor trebuie să li se acorde timpul necesar pentru a studia cele peste 1.200 de amendamente pentru a lua o decizie corectă. Votul a fost amânat pentru data de 1 aprilie, când europarlamentarii români trebuie să opteze împotriva reformei pentru a nu periclita industria autohtonă a transportului de mărfuri care va falimenta, spun transportatorii români, dacă  Pachetului Mobilitate 1 va fi adoptat în forma actuală. Acest lucru se va traduce și în creșterea deficitului bugetar al României. Poate cum au votat europarlamentarii noștri într-o problemă crucială pentru economia României și a țărilor din sud-estul Europei le va da românilor de gândit cum să voteze, la rândul lor, pe 26 mai. Să sperăm ca măcar la ședința din 1 aprilie să fie prezenți și să încerce să repare răul făcut.
Pachetul de mobilitate 1 include o serie de măsuri considerate discriminatorii și imposibil de aplicat de către transportatorii români și de alți reprezentanți ai domeniului din țările est-europene, care cred că mii de afaceri mii și mijlocii vor fi distruse în favoarea marilor dezvoltatori. Industriile conexe vor fi și ele afectate și, implicit, capitalul românesc.

Detalii:
https://www.traficmedia.ro/en/276-ambele-limbi/romana/news/2019/13194-sos-transporturile-de-marfuri-romanesti-pe-marginea-prapastiei.html

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *